Malaysia Cheap Web Hosting

Sunday, January 9, 2011

Yuna & Ana Raffali menang AJL 25

9 January dah..Cepat betul masa berlalu. Baru je rasanya tgk bunga api new year minggu sudah. Kalau ada yang belum sedar2 lagi kita ni dah di tahun 2011, cepat2 la sedar..Jangan lagi tulis 2010 dalam mana2 nota, sms, email atau dalam minit mesyuarat. 9 hari dah kot..budak2 sekolah pun dah bertimbun kerja sekolah. Aduh..

Eh..EH..panjang pulak mukadimah. Actually BeeBirku (BBK) nak cerita sikit pasal ramalan BBK untuk AJL 25 ni. Malam ni kan..? Kat Stadium Bukit Jalil..Tahun ni BBK tak de rasa nak tgk live..2,3,4 tahun sebelum ni BBK pernah join. Ada jugak la pengalaman 'backstage' org kata..






Ok straight to the point, BBK rasa Yuna atau Ana Raffali yg akan menang besar AJL 25 ni..If tak menang besar pun ada la anugerah diorg bawak balik. Kenapa? Sebab Yuna ada Cinta Sempurna, dan Ana Raffali tak pernah lupa diri..selalu nak orang ingatkan dia..Tu jawapan yg pernah BBK dengar..Tapi jawapan professional (jawapan suka hati BBK) sebab percayalah, mereka berdua ada kekuatan vocal yang tersendiri. Paling penting kuasa wanita yang memegang gitar tidak dapat kita nafikan. Ada aura tersendiri yang akan memukau penonton dan para juri..Ibarat sang Lelaki yang memegang sudip atau senduk bersama kuali di dapur. Ada kena mengena tak? Takpelah BBK tak kisah..janji BBK dapat update satu lagi topik pagi2 buta ni..




Anyway, BBK nak ucapkan Selamat Maju Jaya juga untuk semua finalis AJL kali ke 25 ni. BBK tak kisah sapa pun pemenang..Sebab BBK dah mula kurang dengan program ni..Tapi kena juga ikut perkembangan industri hiburan tanah air..Nanti hari Isnin di office confirm orang bergossip pasal AJL..Taknak la BBK diam saje..So if nak mencelah2 tu, kena lah tahu sikit info kan..Tah dapat tengok tak tidak..Isk..

PS: FT punya persembahan BBK nantikan. Pasti penuh penghayatan.. Like jika sudi ;)

No comments:

Post a Comment